01.34 - 2/1

nytt år.

Nu är jag väldigt trött. Dags för sängen snart!
..hoppas jag.

Nu på kvällen har det bara blivit att ta det lugnt. Fick massage av pappa - har sjukaste ont i ryggen, tog en lång varm dusch, ansiktsmaskade lite, parkerade mig i soffan och såg på Flickan som lekte med elden o Oceans Twelve och nu hamnade jag ju här. Mitt ansikte är fortfarande täckt av glitter. Det fastnade ju massor i limmet till ögonfransarna. Och mycket lim är kvar! Trodde att alla mina riktiga fransar skulle ryka när jag tog bort lösögonfransarna. haha. Men jag tror att dom flesta sitter kvar.

Tror nästan att jag håller på att bli sjuk. Att vara ute i bara klänning igår var inget lyckat.. Jag får väl skylla mig själv. Men jag hoppas verkligen inte att det det blir så. Det är ju bara en vecka kvar på lovet nu och jag har så mycket jag vill hinna med att göra! Och mycket jag måååste hinna med att göra!

Naej, nu ska jag byta data och lägga mig i sängen istället och hoppas på att jag får sova snart. ..men det är inte troligt.

PussoGodnatt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0