Gibraltar

braa braa braaa!

Dagen känns för bra för att jag ska berätta om den i nåt kasst inlägg.. Inte bra! För jag är sjuuukt trött och har suttit och pluggat hela kvällen och känner inte alls för att skriva en endaste mening till..

Bloggar nog imorn efter att jag vart i stallet på morgonen istället. Känns som att det blir ett bättre inlägg då.

Dagen var väääldigt bra kan jag ju bara säga då!
Bäääästa NV! Och jag måste nog säga BÄÄÄSTA real också! Vilken annan skola låter en åka iväg på utflykt för att rida? Bara för att vi är så duktiga och för att det var orättvist att HH fick rida på julavslutningsshowen.. ;D haha! bästa!


fiiina eidfaxi


bäääästa NV!!!                ..o jag ser ut som en mongolid..

Aej, nu ska jag nog gå o dö lite. Huvet spränger o halsen värker. Men borde plugga lite till. Hade tänkt att läsa ut Glaskupan idag så att jag kan börja med bokanalysen. Den ska ju vara klar om en vecka..

Mys med flickorna imorn! <3

PussoGodnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0