12 januari

bajsbajs..

Jävla skit. Jag mår som en korv. Ont i huvudet, halsen och känner mig bara allmänt hängig och trött. Vill bara gå och bädda ner mig i sängen och inte stiga upp fören det är sommar. Men det går ju inte. Massa plugg och annat skit som måste göras. Tur att man har dom finaste vännerna som förgyller dagarna! <3

Bästa tajmingen om jag går och blir sjuk nu... INTE! Blev ju aldrig riktigt frisk från halsflussen och det har börjat visa sig nu. Har ju gått och haft lite ont i halsen hela tiden men det va ju ingen större fara. Men nu har det blivit illa igen. Eller inte så illa som det var först, men lite illa. Men det är väl huvudet som är värst, det är alltid värst. Hoppas bara att jag slipper migränen. Får ju alltid sån extrem migrän. Kan inte göra annat än att ligga däckad i flera dagar då. Har inte tid med det! Hoppas att det bara är av tröttheten som jag mår så här.

Och vi ska ju dessutom till Gibraltar på frredag med NV. Vi ska på en myyysig liten utflykt för att vi är så bäst! ;D Då måste man ju bara vara tiptop liksom!


Nu ska jag sluta klaga! Kände bara att jag var tvungen att klaga av mig lite. Nu hoppas jag på att jag inte blir sjuk i alla fall.

Annars så har dagen varit bra, om man räknar bort hur jag har mått. hehe. Bästa specialhoppningen! Jag slänger in en hög med bilder. Tack till Becca som fotade! (:

..massa bilder. kanske inte så kul för er som inte är hästintresserade. i så fall, BLUNDA då!


i väntan på åbybuss. snyyyyyyggast!


åbykrog.


mat på åbykrog.


teori.


jag och plexus.


bästa pluttpolle.


dessie o merlot.


jonna o saphire.


bella o anaiis.


drika o hilton.



avslutar med en bild på bästa plexus.


Förövrigt är vårat modem helt jävla cepe, jag är jävligt trött våran skolas obefintliga planering och jag hatar alla jävlar med päls!

Så äre!

Nu ska jag gå och dö lite och hoppas på att jag inte blir sjukare och att jag mår prima imorn!

PussoHej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0