22.22

pluggpluggplugg.

Aej, nu orkar jag inte plugga mer! Får rycket på det här!
Fast det blir väl lite mer plugg ändå. Tänkte läsa lite innan jag går o sover också. Har ju redovisning på Glaskupan - Sylvia Plath om två veckor. Braaaa! Och jag har precis börjat på bokjävlen! Kul!
Blir att läsa hela tiden. Får lägga undan det andra som jag läser för att kunna koncentrera mig på den där sega bokjäveln! Skiit!

Nu blir det att lägga sig i sängen i alla fall.

PussoGodnatt!<3


kvällens bilder.                         - bäästa sommaren, 2009!



finaste martina! <3

bästa. snart igen! <3

Kommentarer
Postat av: martina

Bästa du!<3

2010-01-12 @ 19:45:23
URL: http://tilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0