Hemma

borta bra, men hemma bäst.

Hemkommen från Varberg nu. Det var en väldigt trevligt och myyyysig helg!
Vi är inte en normal skara människor. haha. Men det är ju med sånt folk jag trivs bäst! ;D
Något som kördes med hela helgen var Ellens citat: har inte alla kanoter i stallet.
Passade rätt bra in på oss alla. haha.

Bildbomb!


myyyys


tvspel, james bond! haha, klassiker.


sen vart det att spela Galenpanna och efter det Mixmax. hahaha!


fight! tjejerna mot johan. vi vann! ;D


storasyster flyger av lillebror.


fight.


ellen och johan.

Underbart att träffas igen! Hoppas bara att det inte dröjer så lång tid innan vi träffas igen. Hoppas på redan i februari! :D <3

Skönt att vara hemma ändå. Men hade ändå inte gjort nåt om vi hade stannat ett par dar till. haha.
Såg på En annan del av Köping nyss. Så jävla sköna! haha. Sjukt skönt program. Jag känner att jag kan relatera till dom. hehe. ;D

Slänger upp bilder på mina inhandlingar på Ullared sen.

PussoHej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0