5 januari

livet fortsätter.

Idag mår jag faktiskt bättre. Sov rätt bra i natt! Vaknade bara några gånger. Och nu kan jag nästan svälja utan att det gör ont, nästan. Skönt att medicinen har börjat hjälpa ordentligt!

Jag känner mig på bra humör just nu. Nästan så att jag ska ta och baka nåt. Nu kan jag ju kanske äta det också. Blir inte lika glad när jag kollar på termometern dock, minus 18 grader. Nu är det fan nordpolen vi befinner oss på. Blir att sitta innne idag med. Med en till film kanske.

Hoppas på att jag mår tillräckligt bra imorn så att jag och Ludd kan gå på teater. hehe, vi ska vara sofistikerade! Nu hoppas jag verkligen på det! Kan väl få en frisk dag innan skolan börjar...?

Nu ska jag...

..ingen aning om vad jag ska göra...

..kolla klart på Ture Sventon kanske.. heheh.

PussoHej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0