22 januari

jag dör nog snart..

FY FAN! Den där jävla litteraturanalysen kommer att ta livet av mig! Måste skriva massa, men vet inte vad jag ska skriva. Känner mig helt omotiverad. Känns ju jävligt bra!

Pingis vare som gällde i skolan idag! Haha. Så jävla bäst är vi!
Annars var det en lagom flum och bra dag idag. Hade fysik med Peter och vi ballade ur lite i slutet. hehe. Allt va roligt! Om ni undrar om en uppgift i boken om en spik och en magnet kan vara rolig, så rolig att man dör av skratt, så kan den det! Haha, nv bröt ihop totalt och så roligt va det inte ens.

Blev en sväng på stan med Sanna också. Illa! Småshoppande är inge bra! Slänger kanske upp nån bilde sen.

Nu ska jag till stallet. Ska rida pluttan och fixa allt inför imorn.

PussoHej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0