2 januari

bra början på det nya året..

Fan! Det blev som jag trodde. Nu har jag ju fan gått o blivit sjuk.. Så fett ovärt!
Så idag har jag knarkat te, sovit och kollat på Step up. Jättebra film! Såg den faktiskt två gånger. Hehe. Först såg jag och mamma den och sen ville syster och hennes kompisar se den och då kunde jag lika gärna se den igen. heheh.

Nu har vi besök. Jag sitter här. Orkar inte sociala mig med folk. Imorn ska Jesper ha 18-års fest, jag hoppas jag är frisk så att jag kan gå! Vill inte slösa bort mina sista dagar av lovet genom att vara sjuk! Så jäävla ovärt!

Nu  jag testa Voddler och däcka i min säng igen.

PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas du blir bättre! Annars vilar du upp dig tills måndag för då kan vi alla tre umgås, hos mig!<3

2010-01-02 @ 20:28:59
URL: http://tilas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackars dig!

2010-01-03 @ 17:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0