14 januari

Mer skit! Fan!

Var hemma igår. Ville egentligen gå till skolan, ville inte missa en massa. Men mor o far tvingade mig att vara hemma, vilken nog var ganska bra. Jag åkte även till läkaren igår. Han konstaterade att halsflussen hade övergått till en virusinfektion. Kul. Bakterier kan man ju bota med typ penicillin, men viruset måste självläka genom vila. Som om jag har tid med vila..?!?
Men ändå skönt att halsflussen nästan var borta i alla fall. Men min hals är fortfarande fuuul! Äckelhals!

Idag släpade jag mig iväg till skolan. Det var väl inte det smartaste precis.. Jag mådde skit. Men kände att jag var tvungen att fråga Cathrine lite saker och ville ju inte missa första nvpasset heller..
Åkte sedan hem med första bästa bussen. Som i och för sig gick vid halv ett.. Jävla skitställe bor jag på! Hade vart helt okej och nästan jättebra om det hade gått lite mer bussar! Men så är det ju minsann inte. Väl hemma däckade jag i sängen i alla fall.

Just nu skulle jag bara vilja såga av mitt huvud vid axlarna, så att halsen också följde med, och sedan kasta det till skåne. Sen när det mådde bra igen, när huvudvärken och halsontet och det hade gått över kunde det få komma tillbaka. Jag tror nog inte att det går att göra så.. Kanske värt ett försök?

Vill verkligen inte missa utflykten imorn! Jag tänker fan släpa mig iväg till skolan ändå! Hur jag än mår. Sådeså!
Haha, det påminner mig om när vi åkte till stockholm med förra klassen och gick på konstmuséum och sedan fick vi leka själva på stan och på Grönalund. Problemet var bara att jag hade 40 graders feber och lunginflammation. Haha, låg däckad i flera veckor efter det och missade skolavslutningen. Men med på utflykten var jag minsann!
Så illa är det ju inte nu dock. Och det är jag jävligt glad för.

Nu ska jag försöka plugga vidare.
Måste ju försöka skriva klart den där rapporten som ska in imorn.. skiiit! allt är skit!

Två bra saker:
* Gick vidare till nästa intervju till jobbet. Nu är det bara att hoppas!
* Myyyskväll med dom bästa på lördag! <3

Tråkigt och förjävligt inlägg. Men fan, jag är tråkig och förjävlig nu.

PussoHej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0