23 augusti, 23:55

Vända tillbaka dygnet vare ja. Går inge vidade med det.

Min dag har varit bra. Pluggat typ hela dagen, åkte sedan in till jobbet för att försöka lösa mitt klantiga jävla misstag. Och som tur är så tror jag att det har löst sig tack vare Sandy! Men jag ska egentligen inte ta ut segern i förskott. Imorn får jag hopefully reda på det.
Efter min sväng till jobbet fick jag åka till sörping för att kunna åka hem. Efter det vart det stallet.

Och nu. Nu sitter jag i soffan o glor på bästa pirates of the caribbean men snyggaste johnny depp. Jag som skulle sova tidigt..

snart. snart. snart.

Imorn blir det upp tidigt i alla fall..

Kanske borde sova typ precis nu! Men naej. Snart.

PussoHej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0