19 augusti

Bra kväll igår!

Först var vi som sagt hos Drika och spelade kort och hade det allmänt bra. Det blev jag o Drika, Hanna N, Linnea, Emma, Madde, Philip och sen kom Jonna också.
Efter det åkte vi till Hugo. Vi var inne en sväng på Otten också. Men det var inget folk där, så vi gick till Hugo igen. Mycket dans blev det! Precis som det ska vara!

När dom stängde gick jag och Drika, Madde och Philip till mcdonalds och käkade. Sedan bar det av hemåt Drika och hennes sköna säng!

outfiten igår.



Nu ska jag plugga på körteorin.

PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Snygg som alltid.. Fan att jag inte fick min efterlänktade dans med dig :( <3

2010-08-19 @ 18:52:22
URL: http://jonnaandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0