31 augusti

Bra dag. Lekt på förmiddagen och haft första Engelska B lektionen med några NUTisar och några bästa HGisar. Efter det hoppträning med bästa pollen! Duttidutti häst!


quite light<3

Annars leker livet. Eller ae. Inte riktigt. Men det är inte kasst heller.
Irriterar ihjäl mig på fjortisar bara. Speciellt feta fjortisar som tror dom är nått. Även annat folk som tror dom är nått också.

Nu fryser jag. Mitt rum är svinkallt. Men enligt min kära far kan man inte höja värmen i bara ett rum. Bullshit säger jag. Får väl se om det blir någon ändring på detta.

Imorn har inte jag några lektioner.. För Matte E och Psykologin måste tydligen ligga på våren båda två.. hmm.. Jag kommer dö. Måste försöka lösa det.
Hade tänkt att åka in till skolan ändå imorn. Men KUL att det inte går några bussar här ifrån. 08:40 är den senaste bussen jag kan ta in till stan. Nästa går vi 13:10..
Aja. jag kommer ju upp ur sängen i alla fall. Och liiite sovmorgon får jag ju.

PussoGodnatt!<3


dagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0