25 augusti

Ganska bra dag. Förutom att jag hatar min mobil. Jag kunde ha sovit en timma till! Han hade ställt om klockslagen i kalendern så att jag trodde att min körlektion började 08:50. MEN den började 09:50. Så dyngsur som jag var efter moppeturen i till stan i spöregnet fick jag sätta mig och plugga istället.

Efter körningen vart det mer plugg på körskolan och efter det hem och plugga ännu mera.
Nu på kvällen har även mammi och jag varit ute och kört lite medan vi ändå skulle hämta syster på träningen.

Nu är jag så trött så att tårarna bara rinner. Fattar inte varför...? Ska kolla klart på Fångarna på fortet sen ska jag soooova!!

Skola imorn..

PussoGodnatt!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0