22 augusti

Bra kväll igår. Väldans bra. Kunde ju inte blivit någat annat när man hade så bra sällskap.

Planen var ju som sagt krogen. Men vi kom inte riktigt så långt. Först gick vi ett varv på marknaden och jag hittade en väska.

ALLA VÄSKOR 100 KRONOR! 



Sedan satte vi oss på O'Learys/Deli bara för att vi är så sjukt coola och 18. Och det är sjukt vad kul det är med folk. Folk är i allmänhet kul och ännu mer kul blir det.

Efter det hamnade vi på en förfest i Jursla hos Johan och Martin. Det blev dock mer en efterfest.. Vi kom aldrig riktigt därifrån.
Lisa och jag regerade hela festen i alla fall. Vi fick den till och med att ta slut genom att mucka med en otrogen fjortis. Haha. Kul! Riktigt kul!

Även om kvällen inte blev enligt planen så vart det ändå en braa kväll!
Och en bra kväll iförd converse!

Nu borde jag sova, kanske. Vända tillbaka dygnet liksom. Men med Lisa på skype är det svårt. Kanske får bli en film först också. Jag har ju typ tre dagar kvar att vända tillbaka dygnet på sen. (Y)

PussoGodnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0