16 augusti

Igår ringde Camilla typ halv nio och väkte mig. Hon ville att jag skulle börja 12 istället för 17. Så min lååånga sovmorgon blev det inget med igår. Jobbade 12:00-21:00 igår.

Efter jobbet åkte jag hem till martinis och vi såg Girl next door och Batman återkomsten. Dessutom kollade vi resor! Måste fan ta och boka snart innan det är kört!

Sen var det tidigt upp i morse med. Klockan 07:15 var det körlektion som gällde! Tror jag sov 3,5 timmar.. Men körningen gick bra! Jag har bokat uppkörning och teoriprov nu! :D Anders tyckte bara att jag hade två dubbellektioner kvar! Då har jag tagit 8 stycken!! Men funderar på att ta en samma dag som uppkörningen också.

Herregud! Nu blir det att plugga som fan på teorin!

Imorn ska jag sova länge! Så jävla länge!

PussoHej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0