10 augusti

Allmänt seg dag idag på jobbet. Väldigt lite folk. Men jag ska inte klaga. Det är skönt! Slippa stressa ihjäl sig.

Yesterday var jag duktig. När jag kom hem från jobbet stack jag ut och sprang och sedan tränade lite styrka. Ska försöka hålla igång nu. I fredags sprang jag ju med, så målet är ju att springa ett par gånger i veckan i alla fall. Fick släpa med mig dom dära djuren jag hade med mig. Chili fick vara lös och komma när hon kom. Hon tog alla genvägar hon kunde och tyckte det var super jobbigt. Jag tog två varv i stora spåret och när vi skulle påbörja andra varvet stannade Chili vid bygdegården och stirrade på mig som om jag var dum i huvudet. Hon ville hem! Men det fick hon minsann inte. Utan hon fick pallra sig runt ett varv till.

Idag har jag lite träningsvärk i magen och bröstmuskler. Men det är så det ska vara, då vet man att man har kämpat.

Det blev ingen kväll med tjejerna idag heller! Herregud! Ska det vara så jävla svårt för oss att träffas!?! Vet inte ens om jag ska skriva när vi planerar att ses istället. Ae, skiter i det. Då kanske det blir av!

Ina från körskolan ringde förut och ville att jag skulle byta min körlektion imornbitti mot halkkörningen. För dom hade tydligen fått ett par återbud. Så imron blir det halkan för min del. Spännande och nervöst!

Nu ska jag plugga vidare på teorin.

PussoHej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0