10 april

Shadows fall on yesterday, it's like time just slips away.

Min vanliga tur. Daniel Svensson kommer inte imorn heller... Syyynd! Blir istället att hoppa hemma och umgås med Fille lite mera.

Nu sitter jag här och skriver i bloggen, fast jag egentligen borde jobba vidare med mitt plugg tills Filip kommer. Ikväll skulle jag väl anta att det blir lite poker, Fille vill nog ha en revanschmatch mot syster. Hehehe.
Annars har min dag bestått av plugg och stall. Inte särskilt intressant..

Jag är allmänt trött på folk som inte förstår att jag inte hinner med ALLT! Som blir sura över att min tid inte räcker till och att jag måste prioritera vissa saker.. Det här lovet har nog varit det värsta lovet på jag vet inte hur länge.. Har inte tagit det lugnt en enda dag. Idag var väl den dag jag kom närmast att ta det lugnt. Och det har ju inneburit, plugg plugg plugg. Har stressat sönder hela tiden! Upp tidigt varenda dag fara till stallet och sedan vidare.. Ae, fy fan! Men får väl skylla mig lite själv som tar på mig allt. Men grejen är ju att jag vill hinna med allt, men inte kan. OCH att det alltid är någon som blir sur över det man prioriterar bort. Jag vill att alla ska vara glada och nöjda. Men så funkar det inte.. Blir bara så sjukt trött på mitt liv ibland..

Här kommer i alla fall en bild på lite jag köpte när jag var med älskade Lisa och Martina på stan i veckan! <3


Underbar jeansjacka från H&M, lång tröja också H&M och två par trosor från Twilfit.

Nu ska jag fortsätta plugga.

PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: Rebecca!

äckligt snygg jacka !! :D

2010-04-14 @ 12:19:12
URL: http://becciisz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0