sjuker..

Yay, jag är sjuk. Känns värt att ha sovit bort hela helgen.. Ae, inte alls. Kunde hunnit med massa kul. Men icke. Nu ligger jag i systers säng o bloggar från mobilen. Orkar inte sätta mig vid en dator, för jobbigt. Därför kommer ju inlägget se fucked up ut. Men ni får stå ut. Min vecka på praktiken har varit underbart bra! Är så glad att jag har en vecka till framför mig. Tyvärr ska jag ju till skolan imorn för nån förberedelsegrej inför nationella. Men resten av dagarna har jag ju framför mig! (Y) Jag måste vara frisk imorn! Kan inte missa den där nationellagrejen! Suck! Ae, nu ska jag däcka igen.. PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du då?, jag har legat däckad sen i fredags med hög feber, ont i hela kroppen typ:/

2010-04-18 @ 15:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0