8 april

ojojoj! what a night!

HG är galna! Ingen tvekan om det!
Det var en sjuukt bra dag igår! Och helt galet! Det enda som bör nämnas var väl att Madde gjorde en snygg bakåtvåol från studsmattan och nu har hon antagligen brytit armen. Inte bra, inte bra! Annars var vi vid havet och tog galna kort, grillade korv och chillade. Sen vart det kortspel, dans och studsmatta.
Det bästa var när Koffa, Alex, Jocke och Ludde kom. För då blev musiken bra! Vi dansade sönder till bästa Bullet och annat naajs!

Ae, fan! Braaaa kväll!

Jag, Drika och Bella åkte hem vid 7 tiden nu på morgonen. Då hade vi inte sovit någonting. Eller jag halvsov en liten stund i soffan. Gick och la mig klockan 9 nu när jag kom hem istället och sov till 2. Det var gaanska så skönt. ;)

Nu ska jag plugga, städa rummet och sen bär det av till stallet. Hoppas på att mammi ska klippa mig lite också, plus färga håret.

Slänger in lite bilder sen när jag fått dom av Madde.

PussoHej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0