22 april

should I fight for what is right or let it die?

Sista praktikdagen idag. Sorgligt.. Jag som har trivits så bra och lärt mig så mycket! Ae, synd! Hade gärna kunnat ha några veckor till. Känner inte för att gå till skolan på måndag och dessutom göra nationella proven i Svenska B då... Fy fan! Känns inte såå himla kul. Borde ta och plugga på det dära texthäftet lite mer.. Men det får jag ta efter att jag varit i stallet. För nu bär det av dit. Hoppas på att vädret håller sig. För imornse var det INTE kul! Det SNÖADE! Det är ju vår nu! Då ska det inte snöa heller! Och snön låg till och med kvar ett bra tag! Usch!

Ae, nu bär det av till stallet.

PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: emma

ärligt talat, så skulle jag itne dö av en update ;)

2010-05-02 @ 19:46:04
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/
Postat av: Louise

det skulle ingen dö av, haha :D

2010-05-04 @ 08:51:28
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0