12 april

you're not good for me.

Första dagen på praktiken avklarad. Och det var hur intressant som hellst! Ser fram emot att vara där i dessa två veckor! Måste säga att jag hade supertur som fick vara där! Torbjörn tar inte emot prakrikanter annars, förutom veterinärstuderande. Så ja, tur hade jag! :)

Blev en myystur med Lillan ute idag i det vackra väädret! Våren är här nu! Eller hoppas på att den stannar i alla fall! Underbart!

Igår blev jag av med mina slitna toppar också. Mamma fick ta saxen och kapa dom. ;D Det behövdes kan jag ju säga! Skulle behöva ta en halvmeter till på håret.. haha, men helst vill jag ju ha kvar lite längd.. ;)

Nu blir det sängen.

PussoGodnatt!<3

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0