GRYNET! (Y)

YAY, partyyyy!

Wellwell, fredag idag då.. Skönt! Men lite tråkigt. För denna vecka har vart så skön! Har bara gått tre förmiddagar i skolan och jobbat hemma två.
Idag har vi vart suuuuperambitiösa och jobbat flitigt med matten! Det funkar.. Men det är ju inte kul... MEn ikväll äre ju party! Och det ska bli sjuukt kul!

Kom hem från skolan runt halv ett och har bara suttit och latat mig frömför datorn. Jag har läst massa bloggar, facebook -som jag btw egentligen inte förstår mig på! Vad fan gör man på facebook?- och nördat lite youtubeklipp. Haha, hittade några på Grynet som var sjukt bra! Henne har man inte sett något av på länge.. Hon är så jävla rätt alltså!! HJÄRTA på henne!



SÅ JÄVLA RÄTT!

Jag gillar denna också! Hon har bara så rätt!




Nu spööööregnar det och jag ska upp till stallet nu... Seeegt!

Hörs sen!

Partypics kan jag nästan lova att det blir! ;)

Pusss<3

..jag har btw bilder på mig någonstans när jag var utklädd till Grynet.. Jag ska ta och fixa fram dom någon gång.. ;)


Kommentarer
Postat av: nä

jag tror du är grynet

2009-09-04 @ 15:32:39
Postat av: Lisa

"Så jävla rätt" ;)

puss på dig! <3

2009-09-04 @ 21:40:20
Postat av: Patricia

Åhh så jävla rätt du hade, det var grymt kul :D haha skönaste personen är du xD. Pöss på dig <3

2009-09-05 @ 15:03:46
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0