BÄÄÄÄSTASTE!

Våra partyn är ju bara fööör bra!!

Dom som inte har festat med oss vet inte vad jag menar! BÄÄÄSTA HG!
Igår var det ja alltså party med bästa HG. ..och några till ;)
Dom som ingår i några till är Lisa och Martina, Madde och Mirre, Louises kompis och tre NUTar.

Det var underbart att träffa Martina och Lisa igen! Har saknat er! Martina lurade assssen av Lisa och mig.. Hon messade och skrev att hon missade bussen och inte tänkte komma och massa shit.. När vi började bli riktigt arga och ledsna stormade hon in genom dörren hos Drika och överraskade oss! XD BÄSTA! <3 ..jag vart så glad att jag började gråta! Hahaha!

Annars fortlöpte festen som dom brukar göra, dock inget kortspel denna gång... Men mycket dans vart det!
Puss på Drika för att vi får vara hemma hos henne och festa! Men dom bästa festerna är faktiskt där! <3 

Det var kul för det var ju lite annat folk där igår, inte bara dom gamla vanliga ifrån bääästa HG! Bästa Emma t ex. var där! Och det hoppas jag verkligen inte var sista gången! Och Bella var också där! Oftare Bella! OFTARE!! Och sen var Noel och Patricia från NUT där. Och efter ett tag kom Alex från NUT också. Madde och Mirre har ju vart där och festat med oss förut och Lisa och Martina är ju alltid med! XD

Fy fan vad bra!

Puss på allt!
Puss på kvällen!
Puss på mina underbara vänner!
Pusspusspuss!

Här kommer lite bilder från gåååårdagen!

PussoHej! <3



Lite av foolket!



Folk.



Mirre, Madde o Bella!




Bääästa!



Mohaha! Shake it baby, shake it!
..den bjuder jag på. ;)


Kameran dog så det blev inte många bra bilder.. Ingen bild på allt folk tyvärr..


Kommentarer
Postat av: Lisa

2009-09-05 @ 15:23:24
URL: http://stjoppe.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tummen upp för gårdagen säger jag! :D<3

2009-09-05 @ 15:24:12
Postat av: Alex

HAHAH bilden på mig asså XD!



Det var jättekul, tack för att ni övertala mig :D

2009-09-05 @ 16:07:38
Postat av: Emma

Lätt att det blir fler gånger!! bääääästaaaa tilda! :D:D sååå sjukt roligt hade jag, bästa kvällen på länge! Thank you<3

2009-09-05 @ 21:31:13
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/
Postat av: Louise

wooooho :D jättebra kväll. fler gånger? Javisst :D

2009-09-05 @ 22:01:38
URL: http://souhai.blogg.se/
Postat av: Noel

Tummen upp kan jag lova :D!

2009-09-05 @ 22:49:47
Postat av: Patricia

Oj vad mkt folk som kommenterat :D....



Festen var sjukt rolig :D, fan vad kul vi hade. Puss på den som sagt, o fler ggr måste det bli.

o puss på dig bästa Tilda <3

2009-09-07 @ 19:57:29
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0