complaincomplain..

Trött, kall och sjuuuk!

Nu är jag hemma igen. Dagens tävling gick hyffsat, ingen placering dock.. Men man kan väl inte få det varje gång.. ;) Martinis och Moa kom och hälsade på en sväng! Puss på er! <3
Skitväder säger jag bara! Först var vädret rätt okej. Men sen öppnade himlen sig och vi blev dyngsura och kalla! Usch säger jag!

Jag precis tagit mig en varm dusch och nu sitter jag här.
Nu ska jag klaga lite till.. I'm sorry!
Jävla förkylning som inte dör! I natt trodde jag att jag skulle smälla av! Jag kunde verkligen inte sova, huvudet sprängde, öronen var påväg att explodera och springa till skåne, halsen gjorde gryyymt ont, jag kunde inte andas och hela kroppen värkte. Inte minst CPnacke och axlar.. Faaan! Jag vill inte vara sjuk längre!!

Någon mer som är sjuk är min älskade medeltidsmobil! Han har fått allvarliga fuktskador och psykstörningar. Helt plötsligt sätter han bara på kameran och ligger och blinkar.. Min älskade mobil! Hoppas han blir frisk snart!
Och varför blir bara Sony ericssons nya mobiler sämre och sämre? :O Det var skillnad förut när dom höll för allt och jämt funkade! Jag är så glad att jag fortfarande har en gammal hederlig! (: Men frågan är hur länge till han håller.. Och vad jag ska ta mig till när jag blir tvungen att köpa en ny..


My darling, W800i



Känns som att alla är sjuka nu för tiden! Nu får vi ta och pigga på oss! Jag undrar också när Börje ska bli frisk?!?! DUMGNU till moppe!

Nu ska jag ta o sova eller nått...

PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: Louise

usch, det där du beskriver om att vara sjuk, å sen smärta i nacke och allt. vet precis hur det är. Är så just nu, det är verkligen skit :/

hoppas du blivit lite bättre eller kryat på dig helt :)

2009-09-07 @ 11:04:59
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0