ÅNGEST!!!!

Skönt att inte vara sjuk ensam..

Nu har jag pluggat och pluggat och pluggat och segat lite... Och så har jag börjat bli lite smått galen!!
Att resa är dyrt!
Jag har inga pengar!
Jag har inget jobb!
GNUSTJÄRT!

Om det ska bli nån resa måste här samlas pengar! Frågan är hur jag ska lösa detta...? Ett jobb skulle ju sitta fint. Men jag fattar inte när jag ska ha tid med det! Åhhhhh, jag blir sinnessjuuuk!

Jaja, inget mer klag nu!!

..jo bara lite till..
Börje är också sjuk nu.. Det är nått fel på honom, kanske med förgasaren.. Han går bara i typ 35-40 km/h. Annars går han ju minst i 55 km/h. Dumma Börje! Jag har fått ta Gullan - Ellens moppe - till skolan nu istället. Och det känns inte alls bra.. Visst den är bra och så.. Men jag vill ha min lilla Börje!
Hoppas att han blir frisk snart! <3

Så jävla pepp på morgondagen alltså! Det blir typ hela klassen tror jag! + några NUTar.. Haha, kul att se hur dom är på fest! ;)


Bara för att jag veeeeeeerkligen vill utomlands till solen!                                -Kreta 2007



Nu ska jag snart äta mat, men först blir det lite plugg.. Matte C som gäller!

PussoHej!<3


Kommentarer
Postat av: Martina

HAHA! Grynet är så jävla bäst!

partyyy idag!! ♥

2009-09-04 @ 17:18:20
URL: http://tilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0