NYA DESIGNEN

Vem orkar med bilddagboken...?

Så, då var den nya designen klar. Vad tycker ni? Bättre eller sämre än den gamla?

Det jag har sysslat med sen jag kom hem var att försöka plugga, mätta mitt sockerberoende, försöka plugga lite till och raderat alla mina bilder på bdb.. Heltidsjobb I say! Man fick ju sitta och radera bilder från varje dag! Varför inte ha en knapp som heter typ "Radera alla gamla fula bilder som du inte vill att folk ska se för att dom är fruktansvärt fula och pinsamma". Det skulle vara mycket bättre! Och allt är NUTAlex fel! För han satt och printscreena massa gamla fula bilder från typ 2007 och skickade dom till mig! Hur hemsk får man vara? Fy fan säger jag! Jag skäms för hur ful jag var förut! Hur kunde jag gå runt så där? :o GODDAMN! Men om några år kommer jag säkert tycka likadant och undra hur jag kunde se ut såhär 2009..
Och btw bilddagboken suger verkligen! Jag loggade ju in idag efter typ ett halvår utan och man blir ju chockad att det fortfarane håller på och laggar och dampar! Helt sjukt att folk orkar med det!
Men jaja..

Dagen har i alla fall varit rätt bra. Är fortfarande inte frisk, och lär väl inte bli det på ett tag heller.. Idag hade vi våran första idrottslektion. Jag var med men tog det lugnt.. Det känns som om det kommer bli riktigt bra med idrott i skolan! Och jag ska verkligen kämpa nu! Då slipper man träna så mycket hemma och får det liksom gratis i skolan! FETT BRA! ;)

Nu ska jag i alla fall försöka ta tag i pluggandet.. Rapporten ska ju ändå in på fredag så det är väl dags att göra något åt det..

PussoHej!<3

btw är jag FETASTE PEPP på fredag...! hihi, det måste bli bra!
                                                                                 ...älskar hemlisar!!




 
bara för att jag vill ha tillbaka sommaren...
 


Kommentarer
Postat av: :)

RAWR SEXIGT!

2009-09-07 @ 21:06:16
Postat av: emma

nice pic hörrö :) ooooh, jag vill också va pepp på fredag... :P haha, fast jag vet ju inte vad det gäller men men.. :) <3tack för idag föresten<3

2009-09-08 @ 13:29:07
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/
Postat av: Martina

heta snyggingen!!

2009-09-08 @ 17:56:22
URL: http://tilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0