plugg...

Livet går inte i repris..

Igår kom jag hem från träningen klockan 11! Då var jag så gott som död! Plutthästen gick awesome! ..som vanligt. ;) Innan jag stack på träninen så tog jag en stol och datorn och gick in och satte mig i hönshuset och studerade höns i typ en timma! Haha, dom måste ha tyckt jag var dum i huvudet! Jag kände mig ganska störd där jag satt i alla fall.

Nu sitter jag i soffan och är sjukt trött! Jag känner mig inte riktigt frisk än, eller jag har i alla fall inte så mycket ork ännu. Men det är ju bara att ta lite tabletter och rycka upp sig! Det gick i alla fall bra i skolan idag! Bästa gruppen är vi i! Det är så skönt nu när vi bara är åtta stycken i klassen! Jag skulle vilja ha det så jämt! ..fast då skulle jag i och för sig sakna alla andra.. Men det är så lätt att arbeta när vi är så få och alla koncentrerar sig liksom bättre! Våran grupp, som består av mig, Madde, Bella och Drika, har typ gjort klart hela första fallet i NV-projektet! Vilket känns väldigt bra! Det blir nog bästa redovisningen också! ;)

Nu ska jag nog ta och plugga lite till.. Fast egentligen vill jag bara sova!

Har suttit och kollat lite på utlandsresor också. Blir så sjuuuukt sugen på att åka utomlands och sola och bada och bara leva livet! Man lever ju bara en gång så det är väl bäst att passa på! Målet eller planen för nästa sommar är att åka till typ Ayia Napa eller nått liknande ställe och ha det gött!

Jag är värsta pepp på imorn också! PAAAARTY!
Jag har ju inte träffat Martina på flera år känns det som!! Men imorn!! Saknar ju dig gullet! Lisa täffade jag ju i och för sig i söndags men saknar henne som en gnu i alla fall...
Men imorn får jag med mig båda mina flickor till Drikas party! ..förhoppningsvis! VÄRTVÄRTVÄRT! <3
Och jag är PEPPPEPPPEPP!

Dags att ta tag i livet och plugga då...

PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

MYSNEZZ OVERLOAD!

2009-09-04 @ 14:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0