Ful blogg?

Life goes on..

Ser min blogg helt fuckad ut på era datorer med? :o
Kollade på den på laptopen. Och fy vad den var ful! :o Äre bara den datorn som är cp eller?

Så här ser den ut på min datorn nu.. och det är så här som tanken är att den ska se ut..



Idag mår jag i alla fall lite bättre. Hostan börjar avta lite och halsen gör inte alls lika ont. Nu är det bara huvudet som ska ge sig och att jag ska sluta vara så matt.
Idag har jag slappat och kollat på Twilight och spelat lite gitarr. Det var länge sen jag spelade, så det var liksom på tiden nu!
Nu längtar jag tills New Moon kommer ut på bio! Den 20 november!! Hihi! Jag måste gå på premiären!

Jag kan inte sluta tänka på mobiler alltså. Haha, jag vill verkligen ha en ny nu. Även om jag älskar min gamla tegelsten! Men gud vad jag önskar att jag hade pengar. Mycke pengar!!
Inte för att man blir lyckligare av pengar..
..eller joo! Det blir man! Man blir fan lycklig av pengar! Haha.
Nu ska jag ta och åka upp till stallet och pussa på min häst, som jag fortfarande inte orkar rida. Jävla skit! Måste bli frisk nu!

PussoHej fölk!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0