Ovärd tvkväll igår!

HAHAHAHAHA!

Har precis sett Svenska Hollywoodfruar! Kan man bli mer blåst eller?
Aa, shit! Måste fortsätta se det där! Sjukt kul!

Något som inte var lika kul var Komisarien och havet igår! Ghaaaa! Jag blir galen! Varför har man med tyska skådespelare i en svensk film? Texta hela skiten i så fall, istället för att dubba till svenska! Sämre dubbat än typ Hannah Montana eller nått annat skit! Ångrar att jag inte såg Mannen under trappan igår istället. Då hade jag kunnat gå och lägga mig mycket tidigare, vart pigg imorse och inte suttit och vart irriterad hela filmen!
Jag såg Mammen under trappan idag istället på svtplay. Den var bra! Och lätt värd att se! (Y)

Skolan idag var bra. Trevlig att träffa allt folk igen! Puss på er!

Men nu ska jag sova!

PussoGodnatt!<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Dumt med Kommissarien och Havet, tror det kunde varit bra utan dubbat. För bra skådespelare, men riktigt uselt.

Men gud, Mannen Under Trappan, så spännande :D

2009-09-17 @ 19:57:28
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0