SKIT! ..igen!

Fan!!!

Allt är bara skit!  ..igen!
Jag är bara allmänt sur och arg och allt går åt skogen!
Vi har för mycket i skolan nu! ..men egentligen är det nog inte såååå mycket. Men det känns så eftersom allt bara går dåligt! ..men det är mycket.

Fick värsta pmsrycket på den där jävla surkärringen till lärare förut idag! Fan! Jag brukar inte vara arg på lärare om dom inte heter typ Jonas och är dumma i huvudet.. ..och okej..! ramunderlärarnan räknas inte.. Dom är ju som dom är... Men aa.. Nu fick jag ett utbrott i alla fall. Och det var behövligt! Kan dom inte fatta någon gång?!?! Ohhhh, fan! Jag är bara så arg hela tiden! Jag får ett raseriutbrott snart! ..ett till..

Jag måste sluta att klaga snart! Det är ju fan inte kul att läsa om sånt. Och dessutom måste jag sluta att svära! ..men det blir lättare sagt än gjort..


Igår va det en bra dag i alla fall! ..eller eftermiddagen va bra! Förmiddagen var.. hmm.. förvirrad! Men det brukar ju vara så när vi ska börja på ett nytt skitprojekt eller fall! Men eftermiddagen var bäst! Bästa hoppspecialen! Och spårvagnsresan och bussresan till åby slår ju nästan allt!!! Hahaha! Träffade en snubbe på spårvagnen. Han råkade sitta mitt bland oss och våra feeeta väskor! Han verkade lite rädd för oss först. Och det kan jag förstå.. Folk brukar kolla lite snett på oss när vårat gäng kommer dragandes med stoora väskor och höga skratt..!
Men snubben satt kvar i alla fall. Och det visade sig att han också skulle byta till åbybussen. Haha, vi började snacka lite med honom. Och det visade sig att han hette GLENN!! Hahaha! Fett kul! Han fick visa sitt leg för att vi skulle tro på att han verkligen hette GLENN! Haha! Sen följde han med oss till åby krog när vi åt. Charmig snubbe! ;) Sen fortsatte dagen bra!


Bra dag, men knäckte sönder ryggen TVÅ gånger! Gjorde jäääävligt ont! Men nu är det bättre.

Nu ska jag ta och plugga. DAMN! Matte C-grej tills imorn och redovisning fysik på fredag! FAIL! + den där jävla redovisningen om Bellman nästa vecka och natur/svenska provet nästa vecka. Blir fan att råplugga i helgen!

Skiiit!

..bäst att ta tag i livet nu!

PussoHej!<3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi, Glenn!

Jag är ledig på måndag och tisdag. Ledig och läxfri!

(ja, jag ville skryta lite)

puss

2009-09-18 @ 13:28:42
URL: http://stjoppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0