Sleeepingtime!

Ett allvarligt fel som är trasigt med blogg.se!
..eller kanske med min dator..

Det blev att kolla på Top model och Project runway förut, och efter det en skööön dusch.
Nu har jag precis ätit mat och sett på What happens in Vegas. Den var bra. Värd att se.

Nu ska jag gå och sova. Denna dag har varit så seeeg! Imorn ska jag vara frisk har jag bestämt! Då ska jag göra lite nytta! Typ plugga, städa och tvätta.. Måste tvätta mina converse också, dom är gråbruna istället för svarta, täckta av festivallera.



Och vad är det för fel med blogg.se? Häromdagen kunde jag inte logga in för att inloggningsrutan fanns inte.. Tidagare idag kunde jag inte heller logga in, då stog han bara och laddade när jag hade skrivit in mina inloggningsuppgifter. Och nu höll han på och laddade i kanske 10 minuter innan jag kom in på mitt konto.. Seeeegt!

Nää, nu ska jag försöka med att sluta klaga..

PussoGodnatt gott folk!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

festivallera <3<3

2009-09-01 @ 23:02:24
Postat av: Martina

BLI FRISK DARLING!!

saknar ju dig.

2009-09-02 @ 19:44:29
URL: http://tilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0