skit, JÄVLA SKIT!

Skit, allt är skit!

Nu har jag gått och blivit ännu värre. Mamma tvingade mig att vara hemma idag. Och det var väl tur det. Jag mår verkligen inte bra. Jag mår skit! Allt är skit, jag lovar! För mycket plugg! Rapportjäveln som ska vara inne på fredag suger! Sen har vi två sidors Matte C tills imorn och en jävla fysikredovisning på fredag! Ibland hatar jag att jag valde jävla NV! Jävla skiiiit! Och det blir ju inte bättre för att jag mår piss heller! Ghaaa! Jag måste bli frisk nu! Jag måste vara frisk på fredag! Våran plan! Ghaaaa! Pappa sa att jag inte fick gå ut på fredag om jag inte var frisk! Jag MÅSTE bli frisk!

Jag blir fan galen på det här! Jag orkar inte mer!
..o terminen har bara börjat.. Fatta hur det kommer bli sen! Men då får man ju hoppas att jag är frisk i alla fall.

..förlåt för allt klagande! Men jag får panik på det här!

Nu har jag inte tid mera.. Måste fortsätta plugga..

puss<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lilla krake<3

2009-09-10 @ 10:54:40
URL: http://stjoppe.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh herregud, du måste ju verkligen bli frisk älsko!!

2009-09-10 @ 14:04:50
Postat av: Patricia

åhh :( krya på dig gumman <3 finns här <3

2009-09-11 @ 15:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0