PEPPPEPPPEPP!!!

Slappardagen!

Hoho, vad skönt det kan vara att vara ledig då!!
Det var lite svårt att sova imorse för att Kenny-elektriker var här och borra och fixade och höll på. Elskåpet är precis utanför mitt rum så det lät ganska mycket.. Men efter typ en timme somnade jag om. Då hade jag kommit på att det gick bra att sova om man låg under kudden med huvudet nerkört mellan sängen och väggen. För då hörde jag inte allt oväsen. Haha. Vaknade igen vi halv 12. Det var sjuuukt skönt att sova länge! Det var fan ett tag sen.. Sen gick jag och åt frukost och kollade på Harry Potter på datorn. Vi hade ingen el heller så det fanns inte mycket att välja på, inget Internet, ingen TV, ingen dator, ingenting.. Jo okej.. Dom bärbara funkade ju! ;) Tur det! För vad hade jag gjort annars?

Nu är jag i alla fall jäääävligt pepp på kvällen!!! Hohoho! Nu när det inte regnar längre och solen faktiskt lyser så känns det väldigt bra! Det kan ju inte bli bättre! Hoppas bara att vädret fortsätter att vara fint! Nu ska jag snart gå och duscha och sen bär det av till stan!!

Ikväll måste jag ta många kort!! Haha. Det kan jag nästan lova! ;)

PussoHej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0