Mobile phone

Pengar? Vad är det?

Okej, mobiler nu då.. Jag skulle vilja ha en men touchscreen men vet ju att man kanske skulle tröttna efter ett tag..  Och vad kan egentligen slå min bästa Sony Ericsson W800i? Den är ju nästan oslagbar! Jävligt seg bara..

Helst av allt skulle jag ju vilja ha en iPhone, men det kan jag väl bara ta och slänga mig i väggen på!
Men här har jag hittat två varianter jag skulle kunna tänka mig.. Den ena är en LG Viewty KU990i och den andra är en Samsung SGH-F480.
Är det någon som vet nått om dom här telefonerna? Är dom nått att rekomendera? Fördelar och nackdelar? 

Jag har sett Samsungen förut, men är nog lite mer intresserad av LG:n.. Kanske... Fan vad svårt det är!
HJÄLP MIG! (A)




LG Viewty KU990i




Samsung SGH-F480


Kommentarer
Postat av: Sanna

jonas har en sån samsung :o

2009-09-11 @ 20:08:06
Postat av: Patricia

Jag har en samsung ^^, tycker den är svin bra :D några små jobbiga grejer men jag trivs jätte bra med den :D

2009-09-12 @ 11:34:10
Postat av: Lisa

LG:n ser ju jävligt snygg ut!

2009-09-12 @ 20:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0