Grattis darl!

Pluuuuuugga!

Idag mår jag bättre, inte bra, men bättre.. Jag har precis ätit lite och ska ge mig in i pluggandet igen. Egentligen behöver jag åka upp till stallet och skriva istället. Jag ska nämligen leta reda på 10 olika sorters växter och 10 sorters djur som finns på gården och skriva om dom. Jag ska även sitta och studera ett av djuren i minst 30 minuter. Haha, och lite annat skit.. Jag ska nog sitta och kolla på hönsen. För dom är så korkade, och dessutom gör dom saker hela tiden men springer inte iväg.. Det kan kanske vara lite bar att få lite frisk luft också.

Ikväll blir det hoppträning. För jag har bestämmt att jag är så frisk då!



Och idag är det ingen vanlig dag! Utan det är BÄSTA Ludwigs födelsedag!!
Puss på dig bästaste kusin! <3


Nu blir det mer plugg! ...antagligen i stallet.

PussoHej!<3


Kommentarer
Postat av: ludde

tack <3<3 vi får träffas i helgen:D

2009-09-02 @ 21:26:29
Postat av: Lisa

heja tilda, djurskådaren. :D

grattis till ludde med

(jag drömde om glenn inatt)

2009-09-03 @ 10:45:15
Postat av: Egon

Mr. Eyebrows!

2009-09-03 @ 17:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0