gå o dö

Sjuuksjuuksjuuk!

Fan, nu är jag trött på den här skiten! Jag har vart sjuk mer eller mindre i två veckor nu. Och nu har jag gått och blivit värre igen. Känns som om jag har fått bihåleinflammation eller nått skit. Har haft det förr och vet hur det känns.. Detta tar fan kol på mig!! Måste ju vara frisk nu! Fall 1 ska ju vara inne på fredag!

Dagen har annars varit... bra typ..

Stackars Emma som råkade ut för värsta panikångest attacken! Jag tänker på dig gumman! <3 Hoppas du är bra tills imorn! <3

Nu ska jag plugga och sen går jag nog och dör ett tag! Fy fan på allt!!!

Orkar inte med det här!

FANFANFAN!!!!

puss<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Usch, lider med dig. Är jämt sjuk nästan så vet, det är skiiit.

Hoppas du blir snart :) <3

2009-09-08 @ 20:33:57
URL: http://souhai.blogg.se/
Postat av: Emma

<3

2009-09-08 @ 21:46:31
Postat av: Anonym

sjuk, sjuk!? du kan ju inte vara sjuk nu!! :O

Bli frisk nu gumman, okej?

2009-09-09 @ 16:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0