Bra dag!

Trötttrötttrött!

Idag har det varit en BRAA dag! Började lite segt med en föreläsning.. Som btw var helt URTRIST! Men rasten blev bra, bästa Linn lekte The Grudge-tanten på toan. Var faktiskt lik, fast blond istället.. ;) Haha!



Sen bar det av mot hoppspecialen!
Åbyfolket är ju speciella alltså.. Alltid någon konstig person på bussen! Idag var det en superskabbig gubbe som raggade på Jonna. Haha.
Hoppspecialen var extra bra idag, för vi fick tåårta! Gottgott! Tack Bella! O det är dyrt att ramla av, 50 spänn!


Sedan bar det av mot hoppträningen med Lillan. Bästa hästen är hon! (X Fy fan! <3

Men även en bra dag har något dåligt med sig.. För idag så slutade Alex på Real och bytte till Teoretiska...! :( Lågt av dig att dissa oss! Fy fan! Vi kommer sakna dig, men festerna måste du fortsätta komma på! (X Haha! <3

Nu ska jag sova!

PussoGodnatt!<3

Kommentarer
Postat av: Alex fd: nutte, nu: teoret.

Jag var tvungen att dissa er... FÖRLÅT!



PARTY-PARTY-PARTY

Desto fler fester det blir, desto oftare får ni se mig ... huhu ! :D



Jag kommer sakna alla ! HG, nuttarna och häst1an. Fail av mig att bara sticka såhär :O!



men men... the kontakt stays kvar! :D <3 puss

2009-09-29 @ 22:59:49
Postat av: Louise

hahahahha linn alltså.

2009-09-30 @ 18:51:06
URL: http://souhai.blogg.se/
Postat av: Linn

hahahahaha...... tilda. :( du måste lägga in nån snygg bild på mig som kompensation. så inte folk tror att jag ser ut sådär jämt :(

2009-10-01 @ 13:38:23
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0