Minst sagt förvirrad dag..

Förkyld, igen..!

Idag vaknade jag upp och var så totaaalt förvirrad! Jag försov mig typ en halvtimma men var helt lugn när jag klev upp. Annars brukar paniken komma ganska snabbt i det läget..
När jag sedan kollade ut genom fönstret fick jag värsta vinterkänslan. Det kändes som om det var typ december och det snart va jullov. Resten av morgonen var också förvirrande, jag visste inte om jag klev på rätt buss eller om det ens var måndag idag eller om det var nån skola.. Dock är det inte så lätt att ta fel buss här ute.. Det går ju bara två bussar och vid den här tiden går båda två till samma ställe.. När jag sedan kom till skolan visade det sig att jag glömt mina böcker hemma. Och jag som så noga kollade så att jag hade med mig alla böcker! Men inte.. Sedan fortsatte dagen likadant, med en förvirrande bubbla kring mig..
Men jag klarade mig igenom dagen i alla fall!


Jag går och tänker för mycket.. På för många saker.. Och nästan allt gör mig ledsen.. Förut kunde jag tycka att det var skönt att vara ensam, för man fick tid för sig själv och hann med att tänka.. Men nu tycker jag bara att det är jobbigt! Allt bara snurrar runt i skallen och så fort jag lämnar folket och blir ensam blir det 100 gånger värre. Bussresorna till och från skolan är hemska! Fan!

Jaja..
Nu är det dags för stallet. ..och ännu mera ensamtid.. -.-

PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag saknar dig!

2009-09-28 @ 18:15:05
Postat av: Lisa

Jag saknar dig!

2009-09-28 @ 18:15:13
Postat av: Noel

Busseresorna är HEMSKA! ush o fy

2009-09-28 @ 18:47:01
Postat av: Noel

Busseresorna är HEMSKA! ush o fy

2009-09-28 @ 18:52:01
Postat av: Emma

ensamhetstid, tid att tänka = no good..

2009-09-28 @ 19:44:30
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/
Postat av: Martina

Älsko, prata med mig när du känner dig ensam!

Fredag blir mys! Gud vad jag saknar er!

2009-09-29 @ 17:59:00
URL: http://tilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0