Höst!

Långkalsonger och vintervisir på!

Jag trodde nästan att jag skulle frysa ihjäl när jag gick ut! Nu är det faktiskt höst på riktigt! Så nu är det dags att plocka fram höstjackan, vantarna och det ljusa visiret till moppehjälmen.. Usch! Ser verkligen inte fram emot mörkare tider! Som om inte det är mörkt nog i mitt liv nu.. Hah! Vill ha sommar och värme! Men se, det får jag inte. Får väl flytta utomlands..

Fick för mycket ensamtid i stallet. Hann med att tänka för mycket! Inte bra, inte bra!
Hollywoodfruarna på trean fick mig på lite bättre humör sen i alla fall! Haha! Så jävla blåsta! Men man skulle ju ändå inte tack nej till deras liv. Haha, fan vad styrda vi är av pengar! Helt sjukt!

Nu måste jag verkligen sova!
Jävla datanörd är jag! Men jag är väl en periodare.. Vissa perioder sitter jag JÄMT vid datorn och vissa sätter jag knappt ens på den.. Och detta är en DATORPERIOD, vilket bidrar till dålig sömn och att jag inte får något annat gjort. Fy fan!

Nä, nu jävlar blir det sängen!
..har sagt det till mig själv i ungefär i en timma nu..

Men nu..
GODNATT!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0