Mannen under trappan!

Sömnbrist!

Hah! Jag är trött som en gnu! Inge bra att sitta uppe till halv fyra när man blir väckt tidigt för att man ska till stallet o hoppa.
Som sagt så har min dag bestått av hoppning av liten polle och sedan datorn.. Har fixat men en ny hästblogg eftersom den andra inte tycker om mig längre.. http://tildasofia.webblogg.se/pollar/ 


Jag saknar min flickor!! Vi måste ha myskväll snarast!! <3<3


Hihi, en gammal bild på finaste! Men den är så söt, så det får bli den i alla fall! <3


Nu blir det MANNEN UNDER TRAPPAN! Yay! Enda anledningen att man längtar till en söndag!
Och på tal om söndag.. Imorn är det måndag! Fan! Vart tog långhelgen vägen? Dom här fyra dagarna bara sprang förbi! Nu dröjer det väl låång tid innan det blir långledigt nästa gång.. -.-
Men morgondagen blir nog inte så hemsk som jag hade föreställt mig. Jag överlever nog trots allt.

Men jaja.. Teven kallar!

PussoHej!<3

..förresten! Har ni tänkt på hur roliga folk ser ut som läser ett kul sms eller en kul konversation på t ex. msn eller nått liknande..? Det ser så fånigt ut när folk går runt o smilar åt telefonen eller datorn.. Haha.
Jag kommer på mig själv dagligen med att sitta o le stooort eller skratta åt nått som någon annan skriver. Haha, töntvarning!
Eller ännu värre är det ju när man själv kommer på något roligt man vill skriva och blir liksom exalterad och bara vill skriva jättefort och sitter och fånler! Haha. Eller detta kanske bara händer mig..? Haha.
Teven vare ja..
pusss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0