BRÄNNBOLLSFEST på torsdag!

Detta har jag inte tid med! >.<

Fan, mycket plugg! Kommer faila sönder på provet imorn! YAY! Failade totalt på redovisningen idag i alla fall! DAMN!

Okej, gårdagen började bra med ett brandlarm i alla fall! HAHA! Det var nån sladd eller nått skit som gick sönder.. Sen fortsatte den plågsammt med massa plugg o skit! Slutade fint med brännboll i alla fall. 

HOPPSPECIALEN idag då! Me like! Bäsa gruppen! Hihi. Åby-Glenn åkte bussen med oss idag igen! Haha, han skulle kanske dyka upp på torsdag med sina vänner.. Plexus ville bara slänga av mig ganska jättemycket idag i alla fall! Ha! Men jag satt kvar minsann!

BRÄNNBOLLSFEST på torsdag!!! Fy fan vad underbart! Det blir med bästa klassen o några nuttisar och kanske nått mer fölk.. Vi får väl se vilka som dyker upp i Lagelunda klockan 6 på torsdag. ;) Det kommer bli bäst såklart! Älskar studiedagar! Torsdag o fredag!

Hela helgen ser ut o bli en riktig partyhelg! Brokindstävlingarna på söndag blev inställd så jag har inget att göra i helgen. Så det får bli party torsdag, party fredag -om jag hittar nått- o utgång, kulturnatten o förhoppningsvis nått paty på lördag också! Haha! Bästa helgen på länge!

Nä, nu ska jag plugga vidare!

FAILFAILFAIL!! >.<

PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: Patricia

Är sjukt taggad för fest !!! kommer bli svin kul :D!puss<3

2009-09-23 @ 22:45:33
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0