Trött dag!!

Idag är jag trööött!

Fysik hela förmiddagen med bästa Peter. Alla var helt döda! Vi kämpade på med krafter och Newtons lagar och bla bla men inget gick in i huvudet. Peter lät oss gå en halvtimma tidigare eftersom ALLA var minst sagt döda!
Vi är lite konstiga måste jag säga.. När Peter erbjöd oss sovmorgon på onsdagar istället för matte, eftersom vi snart är klara med matte a och b som har legat på onsdagmornar som ett extra pass, så sa alla att vi ville ha mera matte och att vi kunde läsa matte c då istället. Haha, och sen ville han erbjuda oss längre rast men vi gick in tidigare och jobbade istället. Och sedan fick vi sluta tidigare, men ingen ville egentligen det och dessutom ville han ge oss ledigt imorn för att ingen av oss var särskilt pigga och friska. Men icke! Vi ville minsann gå till skolan imorn! Haha! Jao, ambitiösa är vi i alla fall! Bästa NV!

Jag tog mig en liten lunchpromenad sen och följde Bella och Hini hem. Jag hade inget annat att göra medan jag väntade på bussen så det fick bli så.. På bussen somnade jag som en stock! Och när jag kom hem satte jag på en film. Det fick bli UP. Vet inte om den var bra dock.. Somnade igen. Det var sjukt skönt att sova!

Nu blir det att plugga lite matte, får se om jag sover lite till sen.. Haha, men det borde jag inte göra. Det är ju faktiskt lov om en dag och då får jag sova ordentligt!

PussoHej!<3



Bara för att jag är trött på hösten nu och längtar efter att åka skidor! Längtar till Italien!




Pappsen


Kommentarer
Postat av: Emma

JAG hänger INTE med i ditt liv längre ;o



<3

2009-10-22 @ 20:31:13
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0