Taggad till max!

Pyjamasparty tonight!

Nu sitter jag här hos Drika och är pepp som fan på ikväll!
Vi ska ner till stockholmsrondellen om typ 15 minuter och träffa Jonna o käka lite.

Hoho, kan inte skriva mer nu. Kvällen blir kuuuuul!

För hoppningsvis kommer det lite bilder sen också!

Och btw, Drika är skitsnygg! Hon har en assnygg klänning på sig! Så nu känner man sig inte lika snygg och uppklädd längre när man fick se henne. Haha. 

Men jag har snyggaste pyjamasen med mig i alla fall! Bästa svampbob! Är det pyjamasparty så är det! Haha.

Fett ovärt inlägg!

Men jaja.

PussoHej gott folk!<3

Kommentarer
Postat av: DRIKA

tack gumman, skit tråkigt att jag inte kunde stanna...

2009-10-10 @ 10:41:22
Postat av: Anonym

http://www.nickelodeon.se/nick/sites/se/svampbob/index.html

2009-10-11 @ 20:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0