Söndag

Snart slut på dagen, slut på helgen, slut på veckan.

Nu är det söndag, snart starten på en ny vecka. Söndag innebär också Mannen under trappan. Sista avsnittet ikväll! Jag vet ju hur det kommer sluta.. Men jao, få se om det lever upp till mina förväntningar.

Nu sitter jag i soffan och tittar på Ensam mamma söker och snart blire mat!

Dagen har väl gått ut på att sova, slappa och datorn. Sen vart det stallet. Jag och syrran bytte hästar idag. Hahah, så jag fick rida älskade lilla ponnyplutt!

Snart får det bli en shoppingrunda på stan. Känner att garderoben behöver lite påökning. Nån som har lust med det i veckan?

På fredag blire party också! Hoho, längtar!

Nu är det mat!

PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

JAG VILL! <3

2009-10-05 @ 22:08:17
URL: http://stjoppe.blogg.se/
Postat av: Lisa

JAG VILL! <3

2009-10-05 @ 22:08:22
URL: http://stjoppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0