måndag..

Ojoj, dåligt med bloggandet i helgen!

Fredags var i alla fall en lyckad kväll. Heh, känslosam men lyckad.. ;)

Igår var det tävling som gällde på Mantorp. Höll på att frysa ihjäl och mådde psykiskt dåligt hela dagen på grund av kylan! >.< Det gick ändå ganska bra. Jag är nöjd i alla fall. Mer får ni läsa i den andra bloggen om ni skulle vilja.. ;P

Igår kväll var det möte på Skogslotten med det nya elitlaget. Det ska bli fett kul och jag är aspepp på eliten i vår!  :D Bästa pollen! O bästa Skogslotten!

Dagen har varit lite halvseg.. Typ alla var sjuka och vi hade inte ens rast samtidigt som hästarna! Hatar det här! :o Klassen glider fan ifrån varann! Men vi kommer alltid vara BÄSTA HG i alla fall!
Vi kämpade hårt på idrotten i alla fall! Haha, bästa samarbetsövningarna! Vi va ju lätt bäst på dom! :D

Nu ska jag pysa till stallet och klippa min häst. Seeeeegt! -.-

PussoHej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0