LOV!!!

ÄNTLIGEN LOV!! Välbehövligt kan jag lova!

..kan jag lova? Va fan! Man ska ju inte lova så mycket. Det har jag ju själv sagt! Och vems fel är det att jag lovar ändå då? Fan ta dig! ;)

Hah, okej dagen.. Något förvirrad måste jag nog säga. Inte mycket jobb blev gjort. Vi lekte mest med Smart boarden. Haha, en rolig uppfinning!
Jag fick flippen när vi slutat. Jag kom på att vi faktiskt hade lov nu och flippade ur lite. Började med att jag fick hissen i huvudet (..typ) och sen klappade jag en skitig grävmaskin som jag ville ta med mig hem, men jag fick inte det för Bella! Sen jagade vi en sopande traktor ner till söder tull. Haha.
Okej, ingen fattade vad jag skrev.. What ever! Internskämt.. ;)

Nu ska jag antingen måla garderobsdörrarna eller se på film. Antingen nån disneyfilm eller Wrong turn 3 - Left for dead. Hmm.. Kanske ska vänta med Wrong turn och se den tillsammans med Lisa.. Vi såg ju dom andra två ihop..

Jaja, får se hur det blir..

PussoHej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0