Klänningar

Trött, tröttare, tilda!

Gick upp klockan 7 idag med. Inte bra! Är trött som en gnu nu! Ska upp 7 imorn med, eller idag snarare. Om mindre fyra timmar närmare bestämt. Usch usch!

Dagen har tillbringats i stallet för det mesta, men även hemma. Då pysslade jag ihop ett kort till Madde och så vart det lite dator så klart.

Sedan for jag till stan och träffade Jonna och Alex. Vi kutade till Lindex och där köpte jag två par strumpbyxor. Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig imorn så därför köpte jag en mönstrad strumpbyxa och en vanlig. Vi får se hur det blir..
Efter Lindex virrade vi runt ett tag på stan, hittade en cykel som var jättetrasig! Jonna och jag försökte cykla på den men det gick åt skogen.. Haha. Sen sprang vi ifatt spårvagnen och åkte till Emma. Där blev det mys med tacos och filmer. Mysmys! <3 Bästa ni!
Halv 2 hämtade mor oss och nu sitter jag här. 

Dags att sova nu. Men jag sa ju att bilder på outfitsen skulle komma. Så här kommer dom. Rösta gärna på vilken ni tycker jag ska ha imorn! Jag har beslutsångest! Vill nog hellst ha den första men den känns nästan för fin.. Men jag vet inte.. Vad tycker ni?
..jag ska inte ha dom där leggingsarna till så det är kanske lite svårt att se hur det ser ut.. Men jaja..

Outfit no. 1. - klänning från H&M 



Outfit no. 2. - klänning från New Yorker 




..från New Yorker..? Jag har nog aldrig hittat nått vettigt där.. Men nu hittade jag nått som var fett billigt och rätt snyggt. Chockad!

Nu ska jag sova innan jag dör! Imorn får det bli att sova middig!

PussoGodnatt!<3


Kommentarer
Postat av: annisen

det går inte att välja! båda är skitsnygga. ta den du tror du kommer ha roligast i.

Puss

2009-10-30 @ 10:04:18
Postat av: emma

du ser tamejfan bäst ut i allt.. hatar dig tilda! :(



BÄSTA<3<3<3

2009-10-30 @ 11:02:22
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den från NewYorker va läcker!

2009-10-31 @ 22:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0