Första lovdagen...

Bra dag...?

Igår red jag för första gången på två veckor sen jag bröt armen. Kunde inte rida Lilly tyvärr så det fick bli ponnyplutten Fenja istället. Haha, höll på att garva ihjäl mig där jag satt och styrde runt den lilla köttbullen med en hand! Det var fett värt även om resten av kvällen blev förstörd för att det gjorde så ont.

Denna dag skulle bli så bra! Men nu sket sig allt! Nu känns allt ovärt och jag kan lika gärna gå och sova bort hela dagen... Har dessutom sjukt ont i armen idag med.. Bra första dag på lovet! (Y)

Det får nog bli att gå och göra Chili sällskap i sängen och se på nån sorglig film och gråta en skvätt istället.. Bra dag!

PussoHej!<3


Kommentarer
Postat av: Emma

vi måste prata.... du får fan inte vara så depp :( <3

2009-10-26 @ 12:29:11
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0