Finspång.

Myyys!

 

Nu sitter jag hos Lisa och lyssnar på Fuck the system HÖÖGT och tittar på när hon städar, jag är imponerad av henne! Hon städar även om hon inte har bruten arm och massor med för mycket fritid! Haha, det är annars nått jag har råkat ut för. Mitt rum har varit väldigt städat och fint och hållit sig så i två veckor, sjuukt!

 

Söndagen var väldigt mysig och trevlig hemma hos Emma. Vi såg på skräckfilm! Ojojoj! Sjukt att du vågade Emma. Det var det sista jag trodde om dig. Haha. 

 

Igår var jag på sjukhuset och tog bort gipset. Det kändes sjukt att bli av med det, men ändå skönt att slippa klumpen. Men ont gjorde det och gör det fortfarande. Men det är väl bara att vänta så går det över. 

 

Kvällen igår var mysig. Den spenderades med Lisa i Finspång. Blev film, mys och kladdkakesvullande! Härligt!

 

Nu ska vi gå ut till geggan och hjälpa Lisas mamma med deras polle.

 

PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: emma

hah, klart jag vågar. men jag tycker verkligen inte om det... -.- fick verkligen hållamig för att inte börja tjuta. typ.

2009-10-28 @ 11:12:34
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0