Torsdag.

Jävla tekniska skit!

AHHHHH! Hatar mitt Internet för tillfället! Hatar all teknink!
Helt plötsligt kan bara Internet stängas av. Och det gjorde det nyss.. Då hade jag precis skrivit klart mitt blogginlägg och sen bara det försvann! Den sparades inte ens som utkast! DAMN! Skit! Och så håller det på hela tiden!  AHH!

Men jaja..

Dagen har vart helt okej i alla fall. Och matten gick ju nästan bra och var ju nästan kul! Jag kände mig ganska smart för jag fattade vad jag höll på med! Haha. Härligt!

Annars har det väl inte hänt så mycket mer.. Solen har skinit idag! YAY! Det gjorde mig glad! Det var nästan till och med varmt i solen också. Haha.

Är sjuuukt pepp på imorn! Ska bli så kul! O bästa Emma för att vi får vara hos dig! ..du är bäst annars också, men lite extra bäst nu! Hihi<3
o bästa klassen! <3 Humorn är verkligen på topp! Det kan inte bli bättre!
..jo lite bättre kan det bli. För nuttisarna kommer ju med! Haha, bästa dom! <3 ..fast vi är bättre! bara så ni vet! Så tro inget! :o

Haha, nej nu är det väl bäst att sätta igång med fysiken igen då.

PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vi är bäst ja !!! Lätt <3 men ni är riktigt bra ni med ;) <3 PeppPepp, o satsar på en lyckad fest nu då :D

2009-10-08 @ 20:45:12
URL: http://patriciatharning.blogg.se/
Postat av: drika

störst=bäst patricia hihi;)

2009-10-08 @ 23:00:41
Postat av: Emma

BÄÄSTAA !!!!!!!!

2009-10-09 @ 08:40:05
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0